понеделник, 6 февруари 2012 г.

Интернет безопасност


"Аз съм онлайн" е българска уеб-базирана компютърна игра, чиято цел е да провери знaят ли децата за опасностите в интернет и могат ли да се справят в различни ситуации, така че да избегнат виртуално и реално насилие.
Тя учи най-малките потребители на Интернет на основните правила за сигурност на децата в световната Мрежа. Спазването им ще направи всички занимания в Интернет още по-приятни и безопасни.
Играта се състои от три нива. В първото ниво героят трябва да търси зайчета и да отговаря с "вярно" и "грешно" на въпросите, които те му задават. Във второто ниво се среща с различни приятели, които му задават ситуационни въпроси с четири възможни отговора, а третото ниво е симулация на чат. Въпросите в различните нива са казуси, които децата трябва да разрешат и да дадат правилния отговор.
Играта е ориентирана към по-малките деца и ученици от начален курс, но и по-големите ученици биха могли да проверят дали поведението им в Интернет е безопасно.
Екипът реализирал "Аз съм онлайн":

идея - Христина Дачева и Георги Апостолов;
художник - Мария Вълчева;
музика – Георги Казанджиев
реализация на играта - Калоян Генков

Играта е ориентирана към учениците, но и възрастните биха могли да проверят дали поведението им в Интернет е безопасно.

Играта може да бъде намерена на адрес: http://online.dechica.com.

Изпробвайте я и оттук.





Аз съм онлайн

Няма коментари:

Публикуване на коментар