петък, 21 ноември 2014 г.

21 ноември- Ден на християнското семейство


Всяка година този ден отбелязваме един хубав празник- на християнското семейство. Народът гадае по времето каква ще бъде годината.
Ученически съвет изработи цветни стикери, които раздаде на ученици и учители в СОУ"Железник" с пожелания за здрави, щастливи и усмихнати семейства!
7 В клас с класен ръководител С. Гълъбова се включи в анкетата "Семейството за мен е...". Ето какво споделят децата:
Емилия-  Семейството ни е забавно, ние сме задружни, обичаме се, решаваме заедно проблемите и всеки уважава личното пространство на другия.
Иван- Аз обичам семейството си и се грижа за него.
Джорджия - Имам добро семейство.
Йордан - Чувствам се спокоен в семейството си.
Илияна- Семейството ни е мило, щастливи сме.
Станислав - Семейството ни е мило и добро. То е най-ценното нещо за мен на света.
Христислава - Семейството ни е лъчезарно, с позитивно мислене, единодушно. Там се чувствам сигурна, разбрана и обичана.
Паолина- Семейството ни е голямо, щастливо и сплотено. Аз ги обичам и те мен също.
Раделина - Моето семейство е задружно и мило.
Христиана - Моето семейство е е добро и любящо, обичат ме, въпреки всичко.
Кристина - Моето семейство е най-ценното нещо на света, което аз притежавам. Връзката помежду ни е толкова здрава и силна, че е непобедима.
Елена - Моето семейство е здраво и подкрепящо се.
Луиза- Моето семейство е добро и много важно за мен.
Жени- Моето семейство е е дружелюбно и мило, затова аз го обичам, каквото е.
Ивана- Моето семейство е щастливо.
Илия - Моето семейство е нещо, което ме пази и закриля, защото ми помага в трудни моменти. Това е нещото, което природата нарича "вулкан от доверие".
Божидар - Моето семейство е мило и малко строго.
Кольо- Моето семейство е добро, мило и лъчезарно.
Нора- Моето семейство е добро, много весело и лъчезарно.
Иван- Моето семейство е любимото ми нещо!
Честит празник!