петък, 9 юни 2017 г.

Национален конкурс "Ще обичам аз от сърце таз земя и тоз народ"




България

Българийо, родино моя,
ти за мен си най-красива!
Обичта ми е голяма –
както аз обичам мама.

Всяко кътче искам да прегърна,
красотите твои щом аз зърна.
Любимо да избирам днес не искам,                        
в прегръдките си цяла те притискам.

Любов ли е това – не зная,
щом чувствам се в омая…
Но знай, че тази обич е голяма –
тъй както си обичам мама.


Мариела  Найденова



Родина

България – пълна с мечти!
България – мила родина!
Всичко за мене си ти –
цъфнала райска градина!
Моя прекрасна родино,
ти ме сгряваш с топли лъчи!


Кристиана Георгиева


 България

Българийо, родино моя,
ти за мен си най-красива!
Обичта ми е голяма –
както аз обичам мама.

Всяко кътче искам да прегърна,
красотите твои щом аз зърна.
Любимо да избирам днес не искам,                        
в прегръдките си цяла те притискам.

Любов ли е това – не зная,
щом чувствам се в омая…
Но знай, че тази обич е голяма –
тъй както си обичам мама.

Мариела  Найденова



Мариела Найденова и Кристиана Георгиева от 3-ти "Б" клас с класен ръководител Ж. Кисьовска спечелиха съответно II и III място в категория "стихотворение" в Националния конкурс "Ще обичам аз от сърце таз земя и тоз народ", организиран от Второ ОУ " Петко Р. Славейков" по повод 60 години от основаването на училището и 190 години от рождението на неговия патрон. Честито!